Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bot666 | użytkownik

imię i nazwiskoMirek adres zarejestrowany26.11.2007 @19:33:27 ostatnio na stronie16.04.2017 @15:00:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty31 komentarze863 posty na forum35

komputer / sprzęt
pentagram open wide

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!unreal    16.02.2008 @18:51:31
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~Kajt    16.02.2008 @14:47:12
zły pomysł :/ denerwuje mnie wymienianie się rewelkami.
~Kajt    16.02.2008 @14:36:39
Z resztą przez tyle czasu nie umarł to nie umrze
~Kajt    16.02.2008 @14:35:39
Nie zabiłem, ktoś się odważy a potem pójdzie lawina bo będzie z niego łach

Albo wejdzie ktoś i zacznie polewać
~micorl    16.02.2008 @14:31:10
dzieki!
_______
zapraszam - WWW . MICHALORLOWSKI . PL - http://michalorlowski.pl/

UCZYMY RYSOWAĆ I MALOWAĆ - http://creosfera.com/

TUTORIALE AKWARELOWE - http://www.youtube.com/user/creosfera
~Kajt    16.02.2008 @14:27:39
Raz już tak zrobiłem, ale post pojawił się na nxt str i koleś powiedział że nie jest niżej:/
~Kajt    16.02.2008 @14:27:10
Nici nici

Dałem za to, że ten niżej stawia, ciekawe kto się odważy odpisać hehe.
~Kajt    16.02.2008 @14:23:58
powodów naliczono tylko 1000 bo było już 10k, le przyszedł koleś powiedział ze jesteśmy pijani pomyliliśmy numery więc musimy od nowa.
~Takeda    16.02.2008 @13:37:30
Dzięki za koment
_______
"Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą "
~niedzviad    15.02.2008 @23:04:47

thx!
!JakkaS    13.02.2008 @23:21:54
Taaa..ja mam jamnika szorstkiego ... a to podobna rasa :D
przynajmniej charakterem :D
~Zarkadius    13.02.2008 @14:43:21
Oceń łapkę bo ją trochę poprawiłem ;P
_______
Zapraszam do siebie
~Metka04    13.02.2008 @13:29:28
hm, mozliwe, nie wiem, nie znam sie na tym
Wspolpraca z Zarkadiusem polegq na tym ze on szkicuje a ja t tylko wypełniam, nie jednokrotnie nie wiedzac nawet jak ów storzenie się nazywa
_______
zamist podziękowan na profilu ocen proszę prace
~TeodorSzyc    13.02.2008 @13:08:33
dzieki wielkie pozdrawiam
_______
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209...
!JakkaS    11.02.2008 @23:16:20
Dzięki... każdy znajduje coś co przyprawia go kompleksy..normalna stymulująca rzecz hehe
~Thalion    11.02.2008 @21:02:58
Dzięki
_______
Portfolio: http://www.thalion.ovh.org
~SB    11.02.2008 @19:30:13
Dzięki
_______
"Mundus vult decipi ergo decipiatur"
~elMisti    11.02.2008 @10:37:19
thx
_______
http://www.adriandmoch.ovh.org - adriandmoch.ovh.org
peace,
Adrian Dmoch
~mareq107    10.02.2008 @21:56:27
nie gralem w unreala nigdy:Ppraca i tak zajebiscie Ci wyszla
~Trudna    10.02.2008 @19:00:46
Dziękuję miałam takie zdjęcie nieciekawe. Następny będzie lepszy.
Dziękuję za odwiedziny i ocenę.
Pozdrawiam
~mareq107    10.02.2008 @16:51:32
a no lubie i dziekujezreszta widze ze Ty rowniez chyba:D
~Hilda    10.02.2008 @15:11:52
dzięki
~bievalhir    10.02.2008 @14:56:46
dzięki, mimo wszystko nie ocenię bo masz jeszcze za słabe rzemiosło, ćwicz dużo to potem z głowy jest łatwiej rysować, podrawiam
~GrafNaStyk    10.02.2008 @12:05:15
luuuzik ja tez sie ucze, zreszta wszyscy tutaj chyba i również dzieki za komenty.
~Zarkadius    10.02.2008 @00:29:00
Nie martw się do wściekłości to mi jeszcze trochę brakuje ;P
_______
Zapraszam do siebie
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt